piątek, 31 sierpnia 2012

Zawieszka na drzwi z Tildą

Bardzo dawno temu wykonałam zawieszkę na drzwi do pokoju Śliwki, ze względu na remont w jej królestwie postanowiłam zmienić jej zawieszkę. Motywem przewodnim w Oliwkowym pokoju są motyle, nie zabrakło ich również na zawieszce. Przyznam się, że stempel sam wpadł mi w ręce.


Zawieszkę zgłaszam na wyzwania:
Scrap Market - Challenge #19 Tekst
Scrap Gangsterki - #25 Roślinne wyzwanie
Simply Magnolia - Colour Combo Challenge (pink, white, green and/or blue)
zdjęciowa inspiacja
Magnolia-licious Challenge - Butterflies & Blooms
Magnolia Mania  - Challange #54 Favorite Magnolia Rubber Stamp

10 komentarzy:

  1. Jest fantastyczna! :)
    A ja dodatkowo chyba zakochałam się w magnoliowych kwiatkach.. kurczaki.. U Ciebie one wychodzą tak niesamowicie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful, stunning creation. Just love this. Thanks for sharing your talent with us at Simply Magnolia, hugs Sharon

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ja mam tak jak Pasiaczek, zakochałam się w kwiatkach magnolkowych, a zawieszka mega urocza :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous creation, love the colours and beautiful details! Thanks so much for joining us at Simply Magnolia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful design! I love the soft colors that you used. You added so many wonderful elements, too! They all work so nicely together! Thank you for sharing this with us at Magnolia-licious Challenge Blog!

    XO,
    Chris Christensen

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza motylkowa zawieszka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Marketu!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so beautiful!
    Thanks for sharing with us at Magnolia Mania!
    Hugs, Andrea

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW such amazing details. Love the butterfly!
    Cheers
    Sonia
    cardsandschoolprojects.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wunderschön!
    Lieben Dank für Deine Teilnahme bei MMC!

    LG Marion

    OdpowiedzUsuń