środa, 20 stycznia 2010

1000ny Odwiedzający - świętuję i rozdaję :)

 No i stało się... Dziś mój licznik przeskoczył na 1000 odwiedzającego.




Jestem bardzo podekscytowana, że jednak zaglądacie i czytacie, w związku z tym oferuję CUKIERASY... Wszystko ze zdjęcia dla Was moje czytelniczki i komentatorki.



Zasady wszystkim znane.

(zostaw komentarz pod tym postem do 14 lutego i wspomnij o Candy na Swoim blogu)
 

SKORO WIECIE CO ROBIĆ :) 
NO TO DO DZIEŁA...






P.S. 15 lutego moja prawie Trzylatka - Sierotka Oliwka - wylosuje Szczęśliwca

164 komentarze:

  1. Ja się zgłaszam po te cuda. Info dam w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam.... ja tez chetna..a jak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze ile cudeniek !!! Jakże bym się nie dołączyła?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę w to :)
    http://kasza.cegielscy.pl/piekny-wiek/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Dzięki wspólnym wizażowym spotkaniom znalaz łam się ma Twoim blogu. O Qurczaczek ales słodycze wsytawiła. Ustawiam się w kolejce i zapisuję Twojego bloga u siebie, bo cuda tu pokazujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. ustawiam się w kolejce po cudawianki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cuda :)ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie może mnie tu zabraknąć Sylwuś:) Widzę... Tasiemeczki... Papierowe serwetki.. Brokaty koronki o matko ile tego jeszcze tam jest aaaaa:D Tak wiem wiem-pazerna jestem-no ale nic... Cichutko ustawiam się w kolejeczce:D Na 10 miejscu:D

    Buziaki Sylwuś:*

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja tak jak Joasia,nie mogę nie skorzystać, gdyż cierpię na chroniczny brak przydasiów ;)
    I liczę na szczęśliwą rękę
    Pozdrawiam gorąco
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się kolejce :)

    A info na bocznym pasku bloga
    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuje się do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!:-)
    Ustawiam się w ogonku po cukierasy!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiero zaczynam swoją przygodę ze scrapbookingiem i takie candy byłoby spełnieniem moich marzeń i genialnym startem oj chciałoby się takiego cukierasa,chciałoby się. niestety nie mam jeszcze swojego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  14. pamiętam jak mi "strzelił" pierwszy 1000 cóż, to była za radość :).
    Sylwia Twoje cukierasy są rewelacyjne, zacznę chyba jakieś modły odprawiać żeby, to mnie przypadły w drodze losowania :).
    Rozumiem, że sanki nie wchodzą do puli podarunków hihi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezme udział w zabawie. :D Gratuluje licznych odwiedzin
    http://pingus1.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylwio Kochana Moje gratulację. Życzę kolejnych tysiaczków na liczniku ;) Pozdrawiam cieplutko i zaraz daję znak o wspaniałym Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. taka jestem ciekawa co jest w tym pudełku z przegródkami...ustawiam się w kolejce a info już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale obfite candy zaserwowałaś! :) info u siebie zamieściłam, niech się wieść rozniesie. A ja dołączam już grzecznie do zabawy.
    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze ja na dokładkę do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyłączam się do gratulacji i ustawiam w kolejce po te pyszności. Pozdrawiam i zapraszam do siebie też na małe candy.

    OdpowiedzUsuń
  21. poproszę i dla mnie zrobić jeden los :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się do udzialu w zabawie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,

    Choć jestem z innej bajki (krzyżkowej), to jednak od dawna fascynują mnie scrapki. Nawet podjęłam już pewne próby. Jednak wciąż materiałów brak. A tu takie cudowne rzeczy do wygrania.

    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma bloga :( ale nie raz stanie
    tutaj moja noga
    pozdrawiam AdaWa
    e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecieram oczy... myślę- mam zwidy... ale nie.... tyle słodkości.... :D z ogromna chęcią dołączam do grona chętnych :)

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się i ja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne!
    Miło by było wylosować, więc również przyłączam się do zabawy i zapraszam na www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl (a także www.an--na.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oliwka ślicznie wygląda na kartkach dla dziadków!

    A jak już to wpadłam to zapisuję się na candy!

    pozdrawiam,
    Weronika

    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczności... może w końcu uda mi się coś wygrać.
    Także Oliwcia wylosuj ciocię Yoasię ;)

    http://yoanna-mojapasja.blogspot.com/2010/01/cukierasy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. no też nie mogę przeoczyć kurczakowego candy! :P super Sylwuś!
    zaraz wstawiam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak najbardziej piszę się na take candy :)

    http://mano-amatas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też staję w kolejce po te wspaniałe słodkości. Pozdrawiam
    http://www.fellixa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mm. Również się zapisuję na takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zostawiam komentzrzyka i z sympatią wspominam:) pozdrówcia

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli mogę to się zgłaszam. Pierwszy raz na Twoim blogu, ale jest tak świetny, że od razu dodaję do ulubionych, a siebie do obserwatorów, będę zaglądać! Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się grzecznie w kolejce ;-) Ładnie tu :))

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja dołączam do grona chętnych.
    Pozdrawiam,
    Enyo
    http://tancowalaiglaznitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. przydatne różności
    z chęcią się zaopiekuję:)
    pozdarwiam
    olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. ajajaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjj jaka lista długa ... ale ustawiam się cichutko ... czekając z niecierpliwością no losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zgłaszam po takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się dopisuję :)
    Pozdrawiam,
    kreatywnykacik.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze ja ustawiam się w kolejce http://www.sabinkat1.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Baaardzo chętnie przygarnę takie cudeńka :)
    Zapraszam do siebie na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tez się zgłosze:) (choć przyznam szczerze ze nie bardzo sie orietuje w zasadach bo dopiero zaczynam moja zabawe z robotkami i blogiem:)bardzo chetnie przeczytam obszerniejsze wyjasnienia :D)
    http://przygodyzwloczkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje gratulacje!
    Cukierasy wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Apetyczne :-)
    Stosowny wpis w prawym panelu
    http://aggaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję 1000!!!
    Pozdrawiam i zostawiam info o Twoim candy u siebie, a mi do 1000 daleko....

    OdpowiedzUsuń
  48. Będę następna :)

    http://adzia1313.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  49. Dear Sylwia, I'm in, in your lottery! So wonderful give away! And congratulations for your 1000 visits. Your blog is so lovely.
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile słodkości, chyba się skuszę...już się ustawiam w kolejeczce i ślad u siebie zostawiam: http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. to i ja jestem chętna!!

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniałe przydasie! Zapisuję się :o). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. info dodane. skad wy tyle tych pieknosci do rozdawania wszyscy macie no! ;d

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście, że biorę udział w Twoim cendy! Jest przeurocze!
    www.robionerecznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam się niniejszym :).

    OdpowiedzUsuń
  56. oczy mi się świecą na sam widok! gratuluję wyniku i wkładam palec pod budkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam :)
    Cukierki zachęcające :) :)
    Mam nadzieję, że nie zostanę zdyskwalifikowana bo na moim blogu zrobiłam porządek i wszystkie linki do candy można znaleźć po prawej stronie ze zdjęciami podlinkowanymi :)?
    Jeśli nie może tak być to napisz proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję takiej liczby odwiedzających i zgaszam swój udział- cicha podglądywaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Też się piszę ^^
    www.swiatloli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Sylwuś ja również staję w kolejce :) Prześliczne serwujesz słodkości :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Na takie wspaniałe słodkości i ja się piszę

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratulacje tak licznych odwiedzin :)
    W tak cudownym candy spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  63. mniam, nie można nie spróbować :)

    info zostawiłam na prawym pasku bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  64. To i ja ustawiam się w kolejce po smakowite candy :) Info u mnie po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zaprawiona w kolekowym wyczekiwani i ja się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale smakołyki! Staję w kolejce :)
    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Życzę szybkiego kolejnego tysiączka! :) I oczywiście z przyjemnością i nutką ekscytacji staję w kolejce :D
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  68. Po takie skarby, to i ja się zapiszę!

    Przy okazji składam gratulacje z okazji tylu odwiedzających, teraz ich liczba na pewno jeszcze podskoczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ustawiam się w kolejce ;-)
    pozdrawiam

    joostysia777@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się ;)

    http://www.tercepsowykatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. łał, jakie bogate candy :D ustawię się grzecznie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  72. jestem tu po raz pierwszy. Widziałam ten twór dla dziadków - śliczne. Jednak bardziej mi się podoba ten u góry, niż ten z dołu.
    zgłaszam się do Candy i za chwilkę dopiszę do posta.

    OdpowiedzUsuń
  73. i ja się dopisuję :D może kiedyś w końcu szczęście mi dopisze i się załapię :D
    info już jest

    OdpowiedzUsuń
  74. może tym razem szczęście mi dopisze =)
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Może na takim słodkim cardmaking'owym candy szczęście mi dopisze...? Fajnie tu... A ja zapraszam do siebie na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. nooooo... to ja tu stać będę i przebierać nóżkami w oczekiwaniu na słodkie losowanieee :)

    OdpowiedzUsuń
  77. no proszę:) tysiączek już jest - teraz życzę 2 z przodu, albo 0 z tyłu hihi...
    jeśli można to też się zpisuję na te słodkości

    info w malowanym ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
  78. ...zawsze mozna spróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. ja też się ustawiam :) i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  80. hmmmm....aż ślinka leci:) pozdrawiam serdecznie:)
    rachel

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też chcę.Raz kozie śmierć.
    http://roza-nanud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulacje! Już niedługo będzie 2 tysiączki. :))
    Niech skala przekroczy Twoje najśmielsze oczekiwania! ;D

    Info już u mnie na blogu.

    Ściskam ciepło.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  83. Co za smakowitości :) Ustawiam się w kolejce :)
    Notka tu: http://pasjedoti.blogspot.com/2010/02/qrczak-owe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  84. To ja też doczepię się do kolejkowego ogonka :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://theworldofmargot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Długa ta kolejka, oj, długa...
    Gratuluję, Sylwio i życzę kolejnych zaglądaczy z całego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  86. ale dużo słodkości - ja tez chce sie dołaczyć do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  87. Witaj no to ja tez sie zapisuje.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja chcę ;) Chcę ;) Chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też się zapisuje na takie cudeńka. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  90. Ustawiam się w tej strasznie długiej kolejce
    :)
    www.skrzypa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. w związku z tym,że straszny ze mnie łasuch.....również ustawiam się po słodkości :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. thank you for the chance to win!
    and please come to my blog, I have a little candy too~! :)

    the link to your blog is here:
    http://sasya-handmade.blogspot.com/

    Sasya

    OdpowiedzUsuń
  93. Z wielką ochotą się zapisuje :)
    gosainthan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. to i ja się zgłaszam i zapraszam do siebie
    http://wchatcemagialeny.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Oj, oj, oj. Ależ słodkości:) Pychota :) Ustawiam się w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  96. uwielbiam dowiązywać do spiralek i kółeczek przy albumach różne frędzelki :) i widzę, że gdybym zdobyła te słodkości miałabym niezły zapas kolorowych cudeniek do przywiązywania :)

    OdpowiedzUsuń
  97. ustawiam sie w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja też mam ochotę na takie cukiereczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Ooooo ja też chętnie się ustawię po te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  100. I ja chętnie wezmę udział w losowaniu.

    Info u mnei na blogu
    www.karola-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. WOW jakie kuszące cukierasy! Ustawiam się w kolejce i stosowne info już u siebie na blogu biegnę zamieścić :-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Wow!!! So nice candy )) Thanks for the chance to win so many good things ))) Hugs. Larisa. xxx

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się ;) informacja zaraz u mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Smakowicie wygląda :)
    Staję w kolejce i będę cierpliwie czekać :)

    www.malinowapanna90.fbl.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo chętnie przygarnę takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  106. cóż za okrągła cyferka wybiła biegnę z życzeniami i czekam na losowanie pozdrowienia ze śnieżnego Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam
    Gratuluję wspaniałego gustu, wyczucia i pięknych prac. Życzę wielu dalszych inspiracji.
    I dziękuję za szansę na wygranie Twojego candy
    http://wikkori.blogspot.com/2010/02/cos-na-osode.html

    OdpowiedzUsuń
  108. no niezłe te cukierasy! staję w kolejce licząc na ....cud ;)
    http://marika-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. ja też stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  110. oczywiście muszę spróbować choć tylu chętnych! :)

    info tu (wg dat):

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  111. Cukieraski zawsze przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  112. ja też się zgłaszam i ja też Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. ja też :)
    http://monikamiscela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. I JA! I JA! smaaaacznie TO wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  115. ja również grzecznie staję w kolejce licząc na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja też chętnie przygarnę te słodkości
    http://artyasia.blogspot.com/2010/02/wszystkiego-po-trochu.html

    OdpowiedzUsuń
  117. Staję grzecznie w kolejce po te słodkości;)
    Podzrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  118. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie.
    Pozdrawiam,
    Asia
    sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Nawet nie myślę ile nas tu bedzie ale mam nadzieję....więc staję w kolejce

    http://anielski-gosi.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  120. kolejka już dość spora, ale co tam, stawię się i ja :) info na pasku bocznym już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. I've linked you up on my sidebar. Please visit any time :) I have candy too...

    OdpowiedzUsuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  123. Oooo super, i ja się zgłaszam i zapraszam do siebie www.maweth.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Chętnie przygarnę takie słodkości, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Właśnie z radością odkryłam Twojego bloga. I tak było mi miło, ale jak zobaczyłam candy, to już wymiękłam :)
    Zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Nie mam szczęścia w losowanich, ale w kolejce sobie mogę stanąć :)
    I lecę zamieścić info w moim bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  128. info zamieszczone, a ja w kolejce ustawiona:-)

    OdpowiedzUsuń
  129. What a sweet candy! I'd love to join:)
    Link is in my main blog:
    http://swettakonfetta.livejournal.com/90509.html

    OdpowiedzUsuń
  130. to i ja się dopisuję:) słodkośći takie że palce lizać:)
    wklejam info u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  131. z przyjemnością dopisuję się do listy chętnych bycia wylosowanym szczęśliwcem :-)

    OdpowiedzUsuń
  132. i ja również:) poproszę:)
    info wklejone, podlinkowane;)
    http://m-bovary.blogspot.com/2010/02/candy-cd.html

    OdpowiedzUsuń
  133. I mnie nie może tu zabraknąć :-)))
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  134. Oj, trzeba szybko wskoczyć do kolejki, dłuuuugiej kolejki, no ale będzie co ma być :o) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  135. Gratuluję i tez ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Oj,może i mi sie uda:-)
    Informacja juz wklejona na moim blogu!
    pozdrawiam,Jaga

    OdpowiedzUsuń
  137. Bardzo smakowite to Twoje candy, więc dołączam do grona oczekujących... może się szczęście do mnie uśmiechnie. :)

    http://katrinowescrapy.blogspot.com/2010/02/sodki-tusty-czwartek.html

    OdpowiedzUsuń
  138. kolejka bardzo długa ale może mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  139. zapisuję się i ja po cudeńka wspaniałe :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. i ja się dopisuję:)pozdrawiam.k

    OdpowiedzUsuń
  141. O to ja tez poproszę :)
    http://dziesci-lat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. uffffffffff.oby łapki 3 latki były szczesliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  143. super candy a więc staję grzecznie w kolejce... a Ty Oliwko się postaraj :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Może i mi się uda na ostatnią chwilę
    http://batka-beata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. to ja też spróbuję:) Sliczne candy, może mi się poszczęści?:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Właśnie trafiłam na Twój blog, a tu proszę.. takie śliczne Candy... Jak widzę chyba jestem jedną z ostatnich... Oczywiście dopisuję się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  147. w takim razie i ja sie zgłaszam miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  148. I am really enjoying the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any web browser compatibility
    problems? A couple of my blog audience have complained about my blog not
    operating correctly in Explorer but looks great in Opera.
    Do you have any ideas to help fix this issue?

    Also visit my webpage exercises to jump higher

    OdpowiedzUsuń
  149. I know this website presents quality dependent articles or reviews and other
    information, is there any other website which provides these information in quality?



    My web site exercises for vertical leap

    OdpowiedzUsuń
  150. Every weekend i used to visit this web site, because i wish for enjoyment,
    since this this website conations truly pleasant funny data too.


    Here is my web page :: exercises for vertical jump

    OdpowiedzUsuń
  151. Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a completely different topic but it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!

    Here is my blog post ... vertical jump workouts

    OdpowiedzUsuń