środa, 13 stycznia 2010

wyróżnienie

Jestem pod wielkim wrażeniem, przyznam się że nie spodziewałam się że moje prace mogą inspirować Kogoś - w jakikolwiek sposób...
Wyróżnienie dostane od Titanii 


Oto co Marta pisze o swoim wyróżnieniu
"Pierwsze odznaczenie, własnej produkcji, czyli Made by Titania :P chciałam przyznać tym blogom craftowym, na których zawsze znajdę coś inspirującego, jakiś pomysł, tutorial, podpowiedź, interesujące rozwiązanie, coś co i ja chciałabym sobie "przywłaszczyć", wykonać, nauczyć się robić, sięgnąć po nowe techniki czyli takim, które potrafią zaskoczyć mnie oryginalnością i pomysłem, a ja własnie jestem  poszukiwaczem oryginalnych pomysłów :D"





Ja przekazuję je


chciałabym podać więcej linków, ale Marta już to zrobiła

1 komentarz:

  1. hej qrczaczku,
    prześlicznie dziękuję za wyróżnienie :):):)
    naprawdę cieszę się, że przynoszę komuś inspirację. Czuję chyba to samo co Ty

    pozdrawiam serdecznie i życzę dużo czasu na scrapowanie :):)
    Twoje karteczki sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń