środa, 22 sierpnia 2012

KURS: Segregator na Magnoliowe stemple

Od jakiegoś czasu głównie za sprawą Gosi S. i Bazarku, moja kolekcja Magnolii rozrasta się w zastraszającym tempie. Miłość do nich wzrasta wprost proporcjonalnie...

Do niedawna moje stemple "mieszkały" w plastikowym pudełku po lizakach, "podpuszczona" przez Gosię - myślałam nad tym jak je poukładać, żeby mieć do nich łatwy dostęp. Wysypywanie z pudełka i szukanie odpowiedniego stempla  już mi się znudziło.

Na całe szczęście z pomocą przyszła inspiracja. Skoro małe Tildy można tak przechowywać to czemu nie pełnowymiarowe...

Do stworzenia albumu z stemplami Magnolii potrzebne będą:
1. koszulki na zdjęcia 10x15 pionowe (z możliwością wpięcia do segregatora) - do upolowania na Allegro lub w sklepie fotograficznym
2. koszulki A4 (z wydrukowaną tabelką)
3. stemple
4. bloczek
5. tusz

W programie edytującym tekst zrobiłam tabelkę, o odpowiednich wymiarach umożliwiających odbicie stempla oraz na podpisanie go - u mnie to: nazwa stempla oraz kolekcja z której pochodzi.

Stemple wkładam do odpowiednich przegródek
 
W segregatorze najpierw umieszczam stemple potem kartkę z odbitkami - łatwiej sobie wyobrazić wzór po odbitce niż po rzeczywistym wyglądzie stempla
i gotowe - czeka mnie jeszcze ozdobienie okładki, ale to już inna historia...
Mam nadzieję, że jakoś pomogłam, nie tylko stemple Magnolii można tak przechowywać.

Serdecznie pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, podoba mi się :) Będę musiała pomyśleć o uporządkowaniu mojej mini-kolekcji stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie zapakowane dziewczynki...i chłopcy też. Miło było Cię poznać, no teraz wiem ,że muszę Cię dogonić, by przy moich kilku Tildach na krzyż wydawało mi się,że mam ich dużo..hahah.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz już wiem kto mi sprząta sprzed nosa wszystkie Magnolie :)
    na bazarku ;) Świetny pomysł na przechowywanie, moje na hura leżą w plastikowym pojemniku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też pomysł się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz każda ma swój kącik. Fajny pomysł, może da się tak ze "zwykłymi" stemplami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyszło! I jaki porządek :) Musze pomyslec nad moimi gumowymi stemplami i tez sobie je tak uporządkować! Inspirujesz Qrczku :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Porządeczek zapanował-super pomysł;)
    Ja mam narazie tylko dwie Magnolie a więc bałaganu jeszcze nie mam-uczę się kolorować i niestety mi nie wychodzi a to dobry hamulec przed zakupem następnych stempelków;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł i wykonanie - rewelka!
    Miałam okazje zmacać :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego Qrczczku!
    Edi-th pisała,że masz urodziny i okazała prezent...
    Folder mega fajny!
    Wielu pięknych Magnolii życzę!

    OdpowiedzUsuń