środa, 1 sierpnia 2012

Czarno na białym

Zapraszam do DecoKracji na 3 już wyzwanie "czarno na białym", tam również do obejrzenia prace DT.

To jest kolejne podejście do tematu, poprzedni, który zrobiłam nie nadaje się do niczego - kawałek taśmy z przeszyciami. Marzenie o olejny z prawdziwego zdarzenia musiało poczekać, nie wiedziałam jak się za to zabrać i jak ma wyglądać, na całe szczęście pojawiło się wyzwanie w DecoKreacjach i proszę udało się i jestem z niego zadowolona - już wisi przy moich kluczach.

Część materiałowa ma 11 cm długości (po złożeniu, od karabińczyka do zagięcia), na niej znajduje się 5 filcowych kwiatków - wyciętych wykrojniem. Te bardziej rozwinięte są podwójne, na końcach umieściłam pączki kwiatków.

5 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczny, podziwiam umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny brelok!
    Miałam przyjemność podziwiać 'na żywo'.
    Rewelacja :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fantastyczny! Muszę i ja wymyślić coś do swoich kluczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to dobry pomysł, jest wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń