czwartek, 1 kwietnia 2010

Wymianka Wielkanocna

Już po raz drugi biorę udział w wymiance. Jestem bardzo zadowolona. To wspaniała zabawa...

Taki o to komplecik powędrował do Ani:

Cieszę się że doszło, i że się podoba... No że to kolorystycznie jakoś gra, bo strasznie się bałam że nie trafiłam ze względu na papier. Nie wiedziałam konkretnie do czego może służyć Ci ten notes dlatego nakleiłam Twoje imię, pierwotnie miał być notesem na przepisy.


A teraz pochwalę się prezentami od Ani. Przyznam się że szkoda mi go rozpakować a ta kurka urzekła mnie najbardziej. Zapomniałam zrobić zdjęcia kartce... Aniu jeśli masz zdjęcia przed zapakowaniem to poproszę z pokazać kurkę w koszyczku Jeszcze raz PRZEOGROMNIE DZIĘKUJĘ za zajefajny prezent. Co spojrzę na Niego to wywołuje u mnie uśmiech na twarzy.

 

2 komentarze:

  1. Ohh tak prezent który dostałaś po prostu powalający :)
    I równie piękny zrobiłaś ty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń