piątek, 8 lipca 2011

ZaMagnoliowana

a wszystko przez Gosię, na Zlocie dostałam przecudnej urody stempelek z Tildą. Miłość od pierwszego wejrzenia, jak do tej pory moje kolorowanie stempli skończyło się malutkimi cieniowaniami cyferki na zaproszeniach Śliwki.
Zdobyłam się na odwagę, Śliwka dzielnie mi kibicowała...
 szczegóły
 biedronka potraktowana glossy

Skoro się tak napracowałam zgłaszam kartkę do wyzwań:
Tomic - Easel Card
Simon Says Stamps - A Stich in Time
Magnolia Stamp Lovers - Summer Flower
Totally Tilda Challenges - Distressing
Magnolia Mania - Seam
Paper Sundeas - Stitching
A Spoon Full of Sugar - Sewing

19 komentarzy:

  1. piękniutka :) aż chyba moją magnolkę dziś dokończę, tak mnie ta Twoja zainspirowała :) A szyte kółeczko- pełen podziw!!! szczena do parteru mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! A biedroneczka mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności i pięknie stempelek pokolorowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja, o ja, ooooooooo, buziaki!!!!! Cudnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful, amazing card!!!!Przepięknie , ślicznie pokolorowana Tilda i cudnie po prostu. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tomic! Hugs, Gosia S.

    OdpowiedzUsuń
  6. o Kurczaczki,jaka piękna karteczka!!!!I bardzo fajnie wygląda te biedroneczka 3D!!Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. OJ OJ JAK Ci pięknie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, your card is so wonderful!

    MauMau
    Magnolia Mania Challenge

    OdpowiedzUsuń
  9. No nieźle, nieźle, koleżankę widzę kolorowanie Tildy wciąga jak chodzenie po bagnach ;) Super karteczka, milion szczegółów i jak zwykle dopracowane. Aż GosiaS z wrażenia w obcym języku gada ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous easel card - such pretty papers and colours. Your distressing and layout are wonderful and Tilda is gorgeous!!.

    Thanks so much for playing along with us at the Simon Says Stamp challenge
    love
    Heather xx

    OdpowiedzUsuń
  11. wow - świetna karteczka!! biedronka fantastyczna :-D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautifully distressed card, thanks for joining us at Totally Tilda this challenge,
    Teresa xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a pretty card and perfect for our stitching challenge at Paper Sundaes. Thank you so much for joining us. Hope to see you back soon.

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a gorgeous easel card! And so many lovely details!:)
    Thank you for joining TOMIC this week for the Easel Card!
    Hugs, Camilla

    OdpowiedzUsuń
  15. I love ladybugs ... so just love this Tilda and your card .... just beautiful!!
    thanks so much for sharing it with us at Totally Tilda :)
    Hugs
    Lynne xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Very pretty card! This is my favorite stamp!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeż to istne cudoooo !!

    OdpowiedzUsuń
  18. i dokopałam się aż tutaj ;> cudowne Magnoliowe karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń