wtorek, 23 lutego 2010

4 w 1

Tak po krótce co się u mnie działo...
W sobotę miałam okazję znów wspólnie poscrapować. Dostałam zaproszenie od Tores  - zazdroszczę pracowni i tych stempli. - na taką domową "nasiadówkę". Kaszę już znałam z poprzedniego spotkania z Decou - następne 9.03. Cieszyłam się jak dziecko tym bardziej, że miałam poznać UHK i Niebiesko_Oką. Przyznam się, że ja chcę jeszcze raz... Jak przy każdym spotkaniu zawsze można się czegoś nauczyć. U UHK udało mi się podpatrzeć "maskowe" kartki, a Niebiesko_Oką obrabowałam z kwiatków. Udało mi się zrobić 3 kartki i zacząć zawieszkę na drzwi. 2 kartki dokończyłam bo już mają swojego Właściciela.

Przepis: Papier Victoriana - Latarnia Morska, kwiatki Prima, bradsy Latarnia Morska, rub-onsy Making Memories, perełki DP Craft, dziurkacze - Martha Stewart i EK Success, stempelek od Tores, wstążki od Kaszy,

Zamiast robić wyżej wymienione kartki, cały czas w tak zwanym międzyczasie robiłam zawieszki na drzwi... Chodziły mi po głowie od spotkania w Decou.
 

tak mi się spodobało, że nie mogłam się powstrzymać... właśnie te kwiatki "podkradałam" Niebiesko_Okiej
 
 
 

Na deser chciałam się pochwalić, że w końcu ujarzmiłam mój bałagan (jedynie na czas urodzin, bo znów powolutku pudełka przeprowadzają się z półek do pokoju ;)

9 komentarzy:

  1. ale wysyp prac!!! ty to masz powera.Kartka z motylkiem mnie urzekła. Torcik prześlicny a spotkań scrapowych zazdraszczam baaardzo, sama nie mam takich możliwości niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też bardzo podoba się ta karteczka z motylkiem!!! Prześliczna.
    A tort niesamowity!!!
    Ucałowania dla Oliwki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny mają rację kartka z motylkiem cudna, piękny stempelek. Zawieszki na drzwi świetne szczególnie urzekła mnie dla Dominika:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka z motylkiem jest zachwycająca. Tak pięknie połączyłaś motylka i stempelek.
    Zawieszki na drzwi są równie piękne!

    Jeśli masz ochotę, to możesz wpaść do mnie po wyróżnienie. o tu: http://artystyczne-uniesienie.blogspot.com/2010/02/wyroznienia_22.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleś przywaliła kobieto, kiedy Ty to zdążyłaś zrobić wszystko?????
    Najbardziej mnie urzekła karteczka komunijna - jest taka delikatna. Bede mogła kiedys skorzystac z patentu???? Tego typu kartki to dla mnie spora trudność :/

    Tort czadowy, moja Hanka by padła jakby zobaczyła ;)

    Do następnego razu ciotko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba!!! Prześliczne ale pierwsza kartka i połączenie motylka ze stemplem - obłędne, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z motylkiem się sama zrobiła... Wszystko przez Victorianę i stempelek od Tores :)
    Zawieszka dla Miłośnika Dinusiów. Ten papier to mi Śliwka naniosła z Decou...

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem od czego zacząć tyle tu tego...

    1. spotkania zazdroszczę!!! Wiem jak takie spotkania są suuuper:D

    2. Kartki wyszły spod Twoich rączek śliczne:* Ale jak zawsze zresztą:)

    3. Zawieszka fajna:D

    4. Torcisko Oliwki-mniam!!! Ale mam smaka nie został jaki kawałek?;)

    5. No i piękny porządek:D Ja niestety muszę mieć porządek non stop-mam malusieńki pokoik i nie mam jak tego wszystkiego sobie porozkładać ech...

    No nic wychodzę pełna zachwytów:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są cudnościowe!
    :)
    A co do kwiatków, to cieszę się że się przydały.

    OdpowiedzUsuń