piątek, 26 marca 2010

Pokaż co masz w środku (expolding box)

Nie mogłam się powstrzymać... Zainspirowana - dzięki Dziewczynom z Wizażu (robiłam kurs - czekam na opinie czy go wstawiać) - zrobiłam kolejne pudełko... Znalazłam kurs na Cafeart ale tamto pudełko ma więcej warstw - KURS
Pudełko powstało z myślą o podziękowaniu Pewnej Pani - Ona już wie za co... Dodałam trochę bajerów, zabawa przy jego robieniu była przednia i na pewno powstanie ich spora kolekcja.


P.S. pudełko Nowej Właścicielce się podobało - co mnie bardzo cieszy.

8 komentarzy:

  1. R
    E
    W
    E
    L
    A
    C
    J
    A
    !!!
    :)
    Boskie Sylwuś! Nie dziwię się,że się podobało:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,ile bym dała ,żeby się naumieć robić takie cudeńka !!!Piękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!!
    Czekam na ten kurs z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pudełka rewelacja! Wyglądają na mocno skomplikowane i pracochłonne.
    Wyszły świetnie. W ogóle zajefajny efekt :) Może coś kiedys takowego spreparuję, jak mi cierpliwości starczy, heh ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kursik ja chcę! Najlepiej z szablonikiem już pliiis :*
    Piękne jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. bomba te Twoje pudełeczka, jak tylko fotki strzelę to się swoim pochwalę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, jest to pudełeczko. Kurs bajeczny! Dziękuję! Na pewno skorzystam ;), tez mam nietypowe zlecenie ;), ma być oryginalnie i zabawnie ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń